ني ني خوشگل من مهستی

بدون عنوان

1393/8/9 19:17
نویسنده : مامان مهستی
65 بازدید
اشتراک گذاری

مسافران تورهای کیش میپرسند


 

همراهی با تور کیش

پرسش : همراهی با تور کیش

رمضانی - 1393/05/12:

 

تور كيش هتل داريوش

 

با سلام میخواستم بدونم زمانی که ما از تور کیش استفاده میکنیم حتما باید در طول روز همراه تور باشیم یا میتونیم برنامه خودمون را داشته باشیم؟

پاسخ : با سلام . تورهای کیش به شکل گروهی برگزار نمیگردند . این به معنی است که هر شخص ، خانواده و یا گروه مستقل برنامه خاص خودش را خواهد داشت . پس از استقرار مسافران در فرودگاه کیش از طرف هتل استقبال فرودگاهی انجام خواهد شد و مسافران در هتل های خود مستقر میشوند . در صورتیکه مسافران تور کیش مایل باشند از تورهای گروهی استفاده نمایند میتوانند به کانتر گردشگری هتل خود مراجعه نمایند در غیر اینصورت میتوانند برگه تخفیفات گردشگری را از کانتر گردشگری دریافت نموده و از جاذبه های گردشگری کیش استفاده نمایند. با توجه به اینکه بیشتر جاذبه های گردشگری و اماکن تفریحی کیش برای مسافران شناخته شده هستند مسافران معمولا از راهنمای تور استفاده نمیکنند


هتل مارينا بهتره يا هتل داريوش كيش ؟

پرسش : هتل مارينا بهتره يا هتل داريوش كيش ؟

شيوا چ - 1393/05/29

 

هتل داريوش

هتل داريوش

 

پاسخ: با سلام ، ميزان رضايتمندي مسافران از هتلها تا حدودی به سليقه مسافران نيز مرتبط است . هتل مارينا پارك كيش و هتل داريوش كيش هر از هتلهاي 5 ستاره كيش محسوب ميشوند . هتل مارينا پارك فاصله كمتري تا ساحل دارد در حاليكه هتل داريوش فاصله كمتري تا مراكز خريد دارد .

 

 

هتل مارينا پارك

هتل مارينا پارك

 

 

براي كسب آگاهي بيشتر در مورد هتلها پيشنهاد ميشود نظر مسافران را در مورد هتل داريوش كيش و هتل مارينا پارك كيش مطالعه نماييد. و بر اساس تجارب آنها از كم و كيف هتلها اطلاعات بيشتري كسب نماييد . پيشنهاد ميشود شما نيز اين تجارب را پس از سفر در اختيار مسافران ديگر قرار دهيد تا ساير مسافران تور کیش نيز از راهنمايي شما براي انتخاب هتل مورد نظر خود در جزيره كيش استفاده نمايند . 


هتل جام جم كيش خوبه؟

پرسش : هتل جام جم كيش خوبه؟

نظري - 1393/06/2

نماي بيروني هتل جام جم

نمای بيرونی هتل جام جم 

پاسخ : با سلام . ميزان رضايتمندي مسافران از هتل هاي كيش تا حدودي سليقه ايست . هتل جام جم كيش از جمله هتلهاي اقتصادي كيش به شمار ميرود و قالبا مسافرانی كه مايلند براي اقامت خود هزينه اقتصادي تري را پرداخت نمايند اين هتل را انتخاب ميكنند . از جمله هتلهاي مشابه اين هتل در جزيره ميتوان به هتل آنا كيش ، هتل سارا كيش و.. اشاره نمود . براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد هتل پيشنهاد ميشود نظر مسافراني را كه پيش از اين در هتل جام جم كيش و يا هتلهاي مشابه اقامت داشته اند را مطالعه نماييد . اين نظرات كمك فراواني در انتخاب مناسب تر هتل مورد نظر شما خواهد داشت . همينطور پيشنهاد ميشود شما مسافر گرامي نيز پس از بازگشت تجربيات خود را در اختيار ساير مسافران تور کیش قرار دهيد . و در انتخاب هتل مناسب آنها را با تبادل تجربيات خود راهنمايي نماييد.

 

 

به اميد سفرهاي خوش

 

نمای رستوران هتل جام جم كيش 

نمای رستوران هتل جام جم كيش

 


 

نمای لابی هتل جام جم 

نمای لابی هتل جام جم

 


 

نمای اطاق های هتل جام جم

نمای اطاق های هتل جام جم 

 

 

تعدادي از هتل هاي مشابه :

هتل آنا كيش

هتل سیمرغ كيش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)